WEKO3
アイテム
Does The Monitor Theory Provide An Adequate Model For The Second Language Classroom? (2) -The Utterance Initiator-
https://jue.repo.nii.ac.jp/records/815
https://jue.repo.nii.ac.jp/records/815c9e11af0-0e5e-47ef-9d99-a55af6d6cc4c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要 論説 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2013-01-29 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Does The Monitor Theory Provide An Adequate Model For The Second Language Classroom? (2) -The Utterance Initiator- | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Does The Monitor Theory Provide An Adequate Model For The Second Language Classroom? (2) -The Utterance Initiator- | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
書誌情報 |
第一経大論集 en : The Economic Review of Daiichi Keizai Daigaku 巻 15, 号 3, p. 45-63, 発行日 1985-12-31 |
|||||
出版者 | ||||||
値 | 第一経済大学経済研究会 | |||||
ISSN | ||||||
値 | 02869691 |