WEKO3
アイテム
DOES THE MONITOR THEORY PROVIDE AN ADEQUATE MODEL FOR THE SECOND LANGUAGE CLASSROOM? (1) -The Learning - Acquisition Distinction-
https://jue.repo.nii.ac.jp/records/832
https://jue.repo.nii.ac.jp/records/8321e4c8815-ac26-481e-a747-d888370b2dd0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要 論説 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2013-01-31 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | DOES THE MONITOR THEORY PROVIDE AN ADEQUATE MODEL FOR THE SECOND LANGUAGE CLASSROOM? (1) -The Learning - Acquisition Distinction- | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | DOES THE MONITOR THEORY PROVIDE AN ADEQUATE MODEL FOR THE SECOND LANGUAGE CLASSROOM? (1) -The Learning - Acquisition Distinction- | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
書誌情報 |
第一経大論集 en : The Economic Review of Daiichi Keizai Daigaku 巻 15, 号 1, p. 73-84, 発行日 1985-06-30 |
|||||
出版者 | ||||||
値 | 第一経済大学経済研究会 | |||||
ISSN | ||||||
値 | 02869691 |